Двигун

Номінальна потужність

107 кВт (145 к.с.) при 7750 об/хв

Тип конструкції

Двоциліндровий чотиритактний опозитний двигун із повітряним/рідинним охолодженням із двома верхніми розподільними валами BMW ShiftCam із ланцюговим приводом і балансувальними шестернями

Діаметр циліндра / хід поршня

106,5 мм х 73 мм

Робочий об’єм

1300 см3

Максимальний крутний момент

149 Нм при 6500 об/хв

Ступінь стиснення

13,3:1

Підготовка палива

Електронне впорскування у впускний колектор

Стандарт викидів

ЄС 5+

Динаміка / Витрата пального

Максимальна швидкість

понад 200 км/год

Витрата на 100 км (WMTC)

4,9 л

Викиди CO2 згідно (WMTC)

113 г/км

Тип палива

Бензин «Супер» неетильований (макс. 15% етанолу, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI

Розгін 0-100 км/год

3,4 сек.

Електрика

Генератор

Трифазний генератор 650 Вт (номінальна потужність)

Акумулятор

12 В / 14 А·год, обслуговування не потрібне (AGM-акумулятор)

Трансмісія

Зчеплення

Багатодискове, у масляній ванні, протипробуксовувальна система, гідравлічне

Коробка передач

Шестиступінчаста коробка передач з кулачковим перемиканням, інтегрована в двигун

Вторинний привід

Карданний

Контроль тяги

BMW Motorrad DTC

Покажіть світові, з чого ви створені

#SpiritOfGS

Ходова частина/гальма

Рама

Двокомпонентна концепція: основна рама з прикріпленою задньою частиною; двигун є несучим елементом

Передня підвіска / амортизатори

BMW Motorrad EVO-Telelever з гнучкими елементами, центральний амортизатор DSA

Задня підвіска / амортизатори

BMW Motorrad EVO-Paralever, однорука маятникова підвіска з алюмінієвого литва, прохідна вісь маятника, центральний амортизатор DSA, автоматичне вирівнювання навантаження

Хід передньої/задньої підвіски

210 мм/220 мм

Колісна база

1,534 мм

Виліт

118.8 мм

Кут нахилу рульової колонки

63.8 °

Колеса

Колеса з поперечними спицями

Розмір переднього колісного диска

3.00 x 19“

Розмір заднього колісного диска

4.50 x 17“

Передні шини


120/70 R19

Задні шини


170/60 R17

Переднє гальмо

Подвійний диск, напівплаваючий, діаметр 310 мм, 4-поршневий радіальний супорт

Заднє гальмо

Одинарний диск, закріплений на ободі, діаметр 285 мм, 2-поршневий плаваючий супорт

ABS

BMW Motorrad повністю інтегрована ABS Pro (оптимізований кут нахилу)

Розміри/вага

Висота сидіння при спорядженій масі

870 мм / 890 мм

Довжина кроку при спорядженій масі

1840 мм / 1980 мм

Корисний об'єм бака

30 літрів

З яких резерв

приблизно 4 л

Довжина

2280 мм (включно з бризковиком)

Висота

1588 мм (включно з вітровим щитком, при спорядженій масі)

Ширина

1012 мм (включно з захистом рук)

Максимальна дозволена маса

485 кг

Вантажопідйомність (при стандартній комплектації)

217 кг

Unladen weight, road ready, fully fuelled

Суха вага, споряджений і заправлений бак

1)

1) Відповідно до Директиви VO (ЄС) 168/2013 з усіма робочими компонентами, зі стандартним обладнанням і щонайменше 90% корисного об'єму бака.

Оснащення

Стандартна комплектація

  • Ручки з підігрівом.
  • Система регулювання швидкості DCC.
  • Система контролю тиску в шинах (RDC).
  • Безключовий доступ Keyless Ride.
  • Розширений захист рук із вбудованими покажчиками повороту.
  • Додаткові фари.
  • Електронна підвіска DSA з автоматичним вирівнюванням навантаження.
  • Різні варіанти кріплення аксесуарів.


Спеціальне обладнання

  • Адаптивне регулювання висоти підвіски.
  • Автоматизований асистент перемикання передач.
  • Асистент їзди з радарними датчиками.
  • Ковані диски Enduro.
  • Пакет Enduro Pro.
  • Тримач для топкейса з електронним інтерфейсом.
  • Комфортне кермо.
  • Подвійний глушник.



Спеціальні аксесуари

  • Алюмінієві кофри.
  • Розширення об'єму для алюмінієвих кофрів.
  • Алюмінієвий топкейс із електронним інтерфейсом.
  • Платформа для багажу замість сидіння пасажира.
  • Сумка на бак.
  • Різноманітні багажні сумки.
  • Захист фар.
  • Спойлер-накладка на лобове скло.
+ Детальніше
spinner