Технічні дані та обладнання
Вибухова потужність переноситься на асфальт, і ти більше не хочеш злізати з байка. Це й не дивно, адже ти сидиш на M XR — найлегшому і найпотужнішому серійному кросовер-байку у світі. Усе, що робить цей технічний шедевр із гоночною ДНК M і здатністю до подолання довгих дистанцій таким унікальним, ти дізнаєшся на цій сторінці.
Технічні дані
Двигун
148 кВт (201 к.с.) при 12750 об/хв
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з масляним/водяним охолодженням і чотирма клапанами на циліндр
80 мм x 49.7 мм
999 см3
113 Нм при 11 000 об/хв
13.3 : 1
Електронне впорскування у впускний колектор / цифрове керування двигуном: BMS-O з електронною дросельної заслінкою E-Gas
EU 5
14,600 об/хв
Динаміка / Витрати пального
понад 275 км/год
6.5 л
152 г/км
Super Plus неетильований (макс. 5% етанолу, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI
Електрика
Постійний магнітний генератор 450 Вт (номінальна потужність)
12 В / 5 А·год, літій-іонний
Трансмісія
Багатодискове в масляній ванні, із захистом від пробуксовки, самопідсилюване
Шестиступінчаста, із кулачковим перемиканням, інтегрована в корпус двигуна
Ланцюг 525 17/47
BMW Motorrad DTC
Ходова частина / гальма
Алюмінієва композитна місткового типу, двигун є несучим елементом
Телескопічна вилка перевернутого типу, діаметр 45 мм, ступені відскоку та стиснення з електронним керуванням (Dynamic ESA)
Алюмінієва двоплечова маятникова підвіска, центральний амортизатор DDC, регульований попередній натяг, амортизація відскоку та стиснення з електронним керуванням
138 мм / 138 мм
1,548 мм
117.4 мм
64.9°
Кований алюмінієвий диск
3.50 x 17"
6.00 x 17"
120/70 ZR17
200/55 ZR17
Подвійне дискове гальмо, діаметр 320 мм, 4-поршневий фіксований супорт
Однодискове гальмо, діаметр 220 мм, 1-поршневий плаваючий супорт
BMW Motorrad Integral ABS (частково вбудовано, можна вимкнути)
BMW Motorrad ABS Pro (налаштування для режимів Rain, Road, Dynamic, Race)
Розміри / вага
850 мм
1,905 mm
приблизно 20 л
приблизно 4 л
2170 мм (вимірюється через заднє колесо)
1382 мм (вимірюється через дзеркала, при спорядженій масі)
850 мм (без навісного обладнання)
223 кг
450 кг
227 кг
211 кг
1) 1) Згідно з Директивою ЄС № 168/2013, з усіма експлуатаційними компонентами, у стандартній комплектації та заправленим щонайменше на 90% від об’єму паливного бака.
Оснащення
Стандартна комплектація
- Режими їзди Pro (режими Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1–3, обмежувач швидкості на піт-лейні (Pit-Lane-Limiter), Launch Control (система контролю старту), динамічний контроль тяги (DTC) із +/- Shift, Wheelie Control (контроль підйому переднього колеса), Slide Control (контроль ковзання), динамічний гальмівний контроль (DBC), Shift Assistant Pro (система швидкого перемикання передач), автоматична система допомоги при старті на підйомі (HSC) Pro).
- TFT-дисплей з анімацією пуску M.
- Фари Headlight Pro з адаптивним освітленням у поворотах.
- Динамічний контроль амортизації (DDC).
- М акумулятор.
- М ковані диски.
- Титановий задній глушник M.
- М гальмо.
- BMW Motorrad ABS Pro.
- Спортивне лобове скло.
- Регульований демпфер керма.
- М сидіння.
- Гальмівний і зчепний важелі M.
- Keyless Ride (система безключового доступу).
- Контроль тиску в шинах (RDC).
- Ручки з підігрівом.
- Круїз контроль.
- USB порт для зарядки.
Додаткове оснащення
- M Competition пакет з карбоновими дисками M, підніжками водія M, підніжками пасажира M, активаційним кодом для M GPS леп-тригера, карбоновими елементами (обтічники для переднього та заднього колеса, зірочки, захист ланцюга, ліва/права бічна обшивка, кришка замку запалювання, внутрішня обшивка кабіни).
- Дзеркала на кінцях керма.
- М карбонові колеса.
- Низьке спортивне сидіння M з висотою 820 мм.
- Високе спортивне сидіння M з висотою 870 мм.
- Протиугінна сигналізація.
- Стандартне лобове скло S 1000 XR.
- Підготовка до навігаційного пристрою.
- M GPS lap trigger (код активації).